Apple-მა დაადასტურა პარიზულ Apple Expo-ში მონაწილეობაზე უარი.
Apple-ის წარმომადგენელმა შეგვატყობინა, რომ უარი წარმოადგენს გათვლილი სტრატეგიის შემადგენელ ნაწილს.
„წლიდან წლამდე Apple-ი ამცირებს თავის მონაწილეობას სავაჭრო შოუში, — აცხადებს Apple-ის წარმომადგენელი. — ამის მიზეზია კლიენტებთან ურთიერთობის ახალი, უფრო ეფექტური ხერხების არსებობა. ვებ-საიტის Apple.com პოპულარობის მუდმივი ზრდა საშუალებას გვაძლევს ვაწარმოოთ პირაპირი დიალოგი 100 მლნ. კლიენტთან მთელ მსოფლიოში“.
აშშ-ში Apple-ი ახალი პროდუქტრების წარმოდგენისათვის სულ უფრო ხშირად აწყობს საკუთარ ღონისძიებებს.
წყარო: MacPlus