სავაჭრო ნიშნების ბრიტანელ მოზარდთა შორის პოპულარიზაცია სულ უფრო რთული ხდება, თუმცაღა ისეთი ბრენდების პოპულარობა, როგორიცაა iPod-ი, MacBook-ი და iPhone-ი დღითიდღე მატულობს.
ინტერნეტ-გამოცემა Telegraph.co.uk გვატყობინებს, რომ გამოკითხვის შედეგად გამოირკვა Apple-ის პროდუქტების სასურველობა მოზარდთა შორის.
„ეხლა ყველაფერი iPod-ის გარშემო ბრუნავს“, — განაცხადა ერთერთმა რესპოდენტმა.
ბრენდის მიმართ მტკიცე ლოიალობაზე მეტყველებს ის ფაქტიც, რომ ბევრი მოზარდი, რომლის iPod-იც გამოვიდა მწყობრიდან, არ აპირებს Apple-ის მთავრი კონკურენტის, Sony-ს პროდუქციის შეძენას.
წყარო: Telegraph.co.uk